2 stycznia 2015

Moja jakże ambitna i opłacalna praca (tak! pracowałam... jednak nie wiem czy można nazwać to zarabianiem pieniędzy, skoro na moje konto wpływało mniej niż połowa najniższej krajowej, pracująca na cały etat) nie pozwała mi na częste pisanie. Teraz, podczas poświątecznego lenistwa  mam chwilę na nadrobienie wszelakich zaległości. Zaczęłam oczywiście od odpoczywania i odsypiania. Kiedy zregenerowałam siły mogę w końcu napisać coś więcej. Post, jaki zobaczyłam na blogu znajomej zainspirował mnie do stworzenia, a raczej podzielenia się swoją "bucket list", czyli listą marzeń, rzeczy, które chcielibyśmy zrobić przed śmiercią. Również w filmie (którego tytułu nie pamiętam, bo oglądałam go dość dawno) główna bohaterka na ścianie swojego pokoju wypisała rzeczy, które ma zamiar zrobić, zanim odejdzie z tego świata. Ja jak na razie (a przynajmniej mam taką nadzieję) nie mam zamiaru opuszczać ziemskiego padołu, jednak lista w mojej głowie tworzyła się już od kilku/kilkunastu lat. Mam w planach ciągle dopisywać do niej nowe marzenia, oraz skreślać te, które zostały już spełnione.



1. znaleźć miłość życia (spełnione i nie waż się tego zmienić!)
2. spędzić święta w górach
3. posiadać własny domek w górach i nad morzem
4. prowadzić mały pensjonat
5. znaleźć pracę w zawodzie
6. posiadać buldożka francuskiego
7. uratować chociaż jednego młodego od patologii
8. zrobić tatuaż
9. mieć syna i córkę
10. zarabiać tyle, żeby móc spełnić swoje podstawowe marzenia
11. zwiedzić Toskanię
12. zwiedzić Skandynawię
13. zwiedzić Kalifornię
14. zwiedzić Sycylię
15. odwiedzić najpiękniejsze targi bożonarodzeniowe w Europie
16. odwiedzić targ w Turcji
17. wziąć kameralny ślub bez zbędnej szopki
18. zorganizować swojskie wesele
19. zrobić sobie profesjonalną i klimatyczną sesję zdjęciową
20. zwiedzić Indie
21. zagrać w paintball
22. posiadać leniwca, surykatkę, szopa, małpkę, koalę itd.
23. wykąpać się nago w morzu
24. mieć własne mieszkanie
25. mieć duże łóżko
26. mieć gramofon i kolekcję winyli
27. mieć dobrą lustrzankę
28. przejechać się stylowym kabrioletem
29. zmienić czyjeś życie (po części chyba się udało?)
30. stworzyć z Nim naszą bucket list
31. wyruszyć w podróż camperem z przyjaciółmi
32. piknik na odludziu
33. zjeść kolację na dachu wieżowca/kamienicy
34. nauczyć się pływać
35. zrobić prawo jazdy
36. odwiedzić sierociniec dla leniwców
37. każdego roku poświęcić chociaż kilkanaście dni na podróże
38. nauczyć się robić dobre zdjęcia
39. zorganizować wystawę swoich zdjęć
40. pójść na poświąteczne wyprzedaże w Anglii
41. nauczyć się dobrze chodzić na szpilkach
42. urządzić swoje mieszkanie
43. przytulić się do pandy
44. nauczyć się dobrze chociaż jednego języka obcego
45. nauczyć się hiszpańskiego lub włoskiego
46. wybudować igloo
47. spędzić noc pod namiotem
48. zapisać się na kurs tańca
49. zapisać się na studia podyplomowe
50. mieć codziennie czas na chwilę bliskości z Nim
51. spróbować jak najwięcej potraw
52. udoskonalić swoje zdolności kulinarne
53. rzucić niesatysfakcjonującą pracę! 
54. polatać paralotnią
55. zwiedzić Nową Zelandię
56. zjeść śniadanie w Paryżu
57. zwiedzić dużo opuszczonych miejsc
58. odwiedzić dom strachu
59. spędzić noc na plaży
60. pokarmić małpy
61. spać na łożu z baldachimem
62. zostać dyrektorem Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego
63. być dla kogoś wzorem
64. zostawić po sobie coś, żeby ludzie pamiętali o mnie po mojej śmierci
65. pojechać na Mazury
66. zasypiać każdej nocy przy Nim
67. mieć dużo zdjęć z każdej podróży
68. przejechać Route 66
69. pojechać na Opener
70. codziennie sprawiać Mu radość
71. przetańczyć całą noc
72. stworzyć teledysk
73. zapuścić włosy
74. imprezować tylko z Nim całą noc
75. zorganizować ważną dla kogoś imprezę od a do z
76. nauczyć się chociaż jednego tańca towarzyskiego
77. przygarnąć bezdomnego psa
78. jeździć na jak najwięcej koncertów
79. pójść do wielkiego wesołego miasteczka
80. spełnić chociaż połowę z wypisanych tutaj marzeń!
81. zobaczyć kwitnące krokusy w Tatrach
82. dopisywać tu coraz więcej planów :)

A Wy zastanawialiście się kiedyś nad stworzeniem listy marzeń do spełnienia przed śmiercią? Jakie marzenia znalazłyby się na Waszej bucket list?


Popularne Posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram